◦ Υποστήριξη: Ειδική γραμμή υποστήριξης μεγάλων πελατών, με υψηλού επιπέδου συμβουλευτική υποστήριξη
Η πλέον σύγχρονη διαδικασία εκπαίδευσης με απεριόριστες επιλογές (τηλεφωνική, remote desktop, στο χώρο του πελάτη, ηχογραφημένες παρουσιάσεις, ηχογραφημένες διαδικασίες ανά ενότητα).
◦ Φιλικό και Γνώριμο Περιβάλλον
◦ Παραγωγικότητα
◦ Ευελιξία και Εκτεταμένη Λειτουργικότητα
◦ Διαλειτουργικότητα με Προγράμματα Μισθοδοσίας
◦ Εταιρική Διαφάνεια
◦ Αξιοπιστία και Ασφάλεια Δεδομένων
◦ Παραμετροποίηση και Αυτοματοποίηση